Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

REJESTRY:

  1. Rejestr zarządzeń dyrektora.
  2. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej.
  3. Rejestr  wydawanych  informacji  o  gotowości  dziecka   do  podjęcia nauki w szkole podstawowej.
  4. Rejestr wydawanych zaświadczeń  o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania  przedszkolnego.
  5. Rejestr  wniosków  nauczycieli  o  postępowanie  kwalifikacyjne przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez dyrektora przedszkola.
  6. Rejestr  zaświadczeń  nauczycieli,  którzy w wyniku postępowania kwalifikacyjnego Przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez dyrektora Miejskiego Przedszkola Nr 6 w Zgierzu otrzymali stopień nauczyciela kontraktowego.
  7. Rejestr badań okresowych nauczycieli Miejskiego Przedszkola  Nr 6 w Zgierzu.
  8. Rejestr badań okresowych pracowników administracyjno-obsługowych Miejskiego  Przedszkola Nr 6 w Zgierzu.
  9. Rejestr  szkoleń  BHP  pracowników   Miejskiego  Przedszkola  Nr 6 w Zgierzu.
  10. Rejestr umów w sprawie korzystania z usług publicznego przedszkola prowadzonego przez Gminę Miasto Zgierz.
  11. Rejestr wypadków wychowanków.
  12. Rejestr wypadków przy pracy.

EWIDENCJE:

  1. Ewidencja finansowo-księgowa.
  2. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
  3. Ewidencja pieczęci.
  4. Ewidencja czasu pracy pracowników.
  5. Ewidencja wychowanków.
  6. Ewidencja urlopów.
  7. Ewidencja wyposażenie i środków trwałych.
  8. Ewidencja wyposażenie w odzież i obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej.

ARCHIWA:

  1. Archiwum Miejskiego Przedszkola nr 6 w Zgierzu.
Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole nr 6 w Zgierzu
odpowiada: Liliana Ljumezi
data: 14-02-2023
wytworzył: Liliana Ljumezi
data: 14-02-2023
data: 14-02-2023

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 14-02-2023 - Edycja treści
  • 09-02-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 360